SO:n kan väl bara dö

sitter och pluggar So för fullt, har ett historia prov på torsda och en samhällsredovisning på onsdag eller torsdag. Orkar verkligen inte, allt är så ointressant. Blir glad om vi ens får E på samhällsredovisningen-.-
menmen, måndag idag så jag har varit på skolan. Haft kör på morgonen sjuktkul eftersom att vi sjunger jullåtar till Lucia. Hur mysigt som helst, sen så har jag bara haft vanliga ämnen. Efter skolan så har jag pluggat, varit och handlat i äbyn och nu sitter jag och pluggar igen.. Tur att det snart är onsda och marvin ska komma hit, så vi kan ha en myskväll tillsammans! tror att det kommer bli det bästa under den här veckan i alla fall! 
 
 
Men ha en bra kväll ni som inte har plugg åsså dyker jag ner i historia boken igen!
 
gick it att vrida på hajna bilden så det är bara att böja på huve!
 
Godnatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0