Min helg!

hejsan, vet egentligen inte varför jag skriver just nu för det är bara jobbigt. Men jag tänkte bjuda lite på mitt liv i alla fall. I helgen har jag varit med kompisar som vanligt typ, jobbat, varit på bamsegympa och varit på magicshow!
 
I fredags var jag hos malin jonsson, med hedman, evelina, erica, maja och malin då. Där gjorde vi tacos snackade gamla tider, hade en heldel gemensamma saker som man inte kännde till! Vi tabbade också riktigt skönt, sen så for jag väl hem kring halv 2 eller något sånt. Somnade och for upp och jobbade på lörda morgonen, var typ massa folk på affären hela dagen så det var ganska jobbigt fast tiden gick fort så det var possitivt. 
Sen kom jag hem gjorde samhälls, sjukt jobbigt! La undan det och tryckte i mig lite mat sen for jag in till öjebyn. 
Hamnade först hos gisslin, sen hos oskar. Åkte en heldel epa, ringde på blocket annonser mitt i natten och raggade också massa gubbs på chatroulette med några fina killar vid min sida! 
 
Sen så kom jag och marvin hem till han kring 7 på morgonen så då vare bara att sova 2 timmar och sen upp för att fara hem, äta frukost och gå och sova igen. Sen var det bamsegympa och jag var typ själv så det var lite jobbigt. Efter gympan for vi hem och sen raka spåret till stan där vi såg Riku och Vargen showa. Var där med mamma,pappa,kajsa,marvin,larice och deras mammi. 
 
Men nu har i alla fall helgen börjat lida mot sitt slut och jag är nöjd med den eftersom att jag har hunnit med en heldel. Det enda jag inte har hunnit med är att prata med pippi, så det blir nog i veckan! 
 
Märkte nu att det ändå var kul att blogga får se hur det känns någon annan dag i veckan, kanske kul, kanske tråkigt! 
 
Men nu ska jag sova, ögonlocken är inte speciellt öppna ska jag säga. Godnatt ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0