godmorgon världen!

igår firade vi då Malin och Frida med en midda och natlta tjejsnack. Senare på kvällen så kom Marvin, Johan,Johan,ante,tiff och Marcus dit och då badade vi i deras badtunna. det var riktigt mysigt, efter vi hade badat och segat ett tag hos Frida bestämde vi oss för att fara till Johan, men ja och Marvin orkade inte fara dit direkt så vi körde runt i epan ett tag. sen for vi tillbaka och då lämnade jag bara Marvin hos Johan och började fara hem. för idag ska jag jobba, så nu är de bara att stiga upp och börja göra sig i ordning! efter jobbet vet jag inte vad som händer, men det får vi se då. puss och kram ha en bra dag!


bild från igår, vet inte om jag har skrivit här att jag har färgat mitt hår super mörkt. men nu får ni i alla fall se de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0