hinner kanske innan tio

hinner kanske komma i säng innan tio i natt, hoppas! Skolan har varit gode bra förutom att jag sov för länge i morse så jag hann inte fixa mig nå som jag egentligen ville. Menmen, vi estetare måste ju också få gå klädd som slusk ibland. På skolan har vi haft matteprov, som gick sådär. Åsså har vi haft en brandutbildning, som var riktigt intressant och nu blev jag som sugen på att jobba som de också.. Måste väl skriva här att om ni inte har en brandvarnare skaffa en, super viktigt!
 
Nu har jag och mamma checkat lite pengar,konton och hittat en liten pänga gömma jag hade. Så nu kan jag betala mina skulder och klara mig till nästa lön. Skönt! 
Åsså får ni en sötbild på mig och pippi! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0