ser ni jag bloggar!

hej, vet att min blogg har varit as tråkig ett tag. Men sånt är livet ni ska väl inte få ha kul att läsa min blogg varje dag! Men jag tänker i alla fall försöka berätta allt jag har gjort dom här dagarna!

I tisdags fick vi då lov. Jag for hem och packade sen tog jag en buss till marvin. På onsda morgon kom pippi hit och då gick vi ut och skejta. Fick även med oss glass som vi satt och tjocka oss med. Sen på efter middan for jag och marvin till jävre. När vi kom dit ställde vi upp studsmattan och lekte med marcus och klara. Sen åt vi väl och bara myste på i det fina vädret.



Dagen efter var vädret inte lika fint så då spelade jag marvin och larice tv spel. Och jag äger, eller så var det egentligen så att jag verkligen var sämst. Men det måste nån vara. Sen gjorde vi tacos och åt.
Efter vi hade ätit kom johanna och hämta mig också for vi på vårat spelar möte, som typ räckte flera timmar. Så när jag kom till jävre igen var det bara att sova typ. :)



Igår så var det fredag. Va gjorde vi då, jo jag dammsugade, marvin följde biggan och hämtade ett bord och larice gjorde lite mat. Hjälpte också henne lite grann. Åsså hoppade jag studsmatta med marcus!
Sen blev ja typ mega trött så jag somna på soffan medans alla andra höll på att ställa upp bordet och stolarna..
Efter maten for vi i alla fall hem till öjebyn. Och då kom johan gisslin och fråga om vi ville följa till hammenviken och bada och grilla. Så då gjorde vi det. Sen när vi kom hem så var det bara att äta lite ben and jerrys och sen somnade vi.



Sådär, det där var typ det jag har gjort medans jag inte har bloggat. Har säkert glömt något men strunt samma. Nu blir det nog att väcka marvin och äta nå och sen gå ut i solen. Sen klockan 1 har jag träning, om ni ville anteckna♥

Kommentarer
Postat av: M O A

Härliga bilder där nere i inlägget! :)



Haft en bra start på morgonen? :) KRAM

2012-05-29 @ 09:04:12
URL: http://moaahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0