Min helg...

... har varit underbar!
Började med att jag for hem fredan. Åt en god och mysig midda med familjen. Sen körde jag pärlan för första gången på typ jättelänge till marvin. Var där med han, pippi, johan och ljungqvist. Det var kulkul, sen på tolvslaget sa vi grattis till marvin och sen for dom. Så då for jag och marvin in till stan för att köpa lite dricka. Sen for vi till han igen och bara myste♥
På morgonen så fick han lite presenter av mig, sen for vi och pippi och martin till PHB och badade. Det var faktiskt sjukt kul och en bra födelsegrej tycker jag :D
Sen så åt vi en god midda med larice och hans mamma, sen for jag och marvin till arnemark där vi var med en massa folk.
Idag så har vi varit hos farmor och farfar. Ätit mat, spelat kubb, sett fotboll och bara steekt i solen. Grymt mysig helg i alla fall. Tack vare det fina vädert och dom underbara människorna jag har varit med! ♥
Här har vi då gymnasterna!
Nu har jag i alla fall sett BB, jag ville verkligen inte att marcelo och lars fick lämna. Varför blev amandus immun? det sög.. Men nu ska jag gå till min nybäddade och stora säng. Pussgodnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0