Maj kommer att springa iväg..

Jag fattade idag att det är onsda och inte måndag fatta den sköna känslan. Först sluta tidigt och sen att veckan snart är över. Jag tänkte också lite grann att det är maj nu och sen juni och det är i juni vi får sommarlov. Har ni fattat det? Det är bara typ en månad kvar av skolan. Sen kommer det där underbara sommarlovet! ♥
Det som också är kul med maj de är att jag har så mycket planerat känns det som.
På sönda är det match.
Tror också att serien börjar i maj.
Sen så har jag sång uppvisning.
Vi har must-konsert.
Jag ska till jävle nästa helg.
Marvin fyller också år.
Alltså så händer det en massa + att det säkert finns saker som jag har glömt!
Maj 2012
Men det jag måste tänka på medans tiden går så fort... Det är att njuta av den sista tiden med klassen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0