Kära blogg

Kära blogg tack för att du finns och kan avbryta mig i mitt So arbete. Jag är verkligen as trött mina ögon håller på att lägga igen och det enda jag vill är att krypa ner i sängen. Men de ni, det blir nog inte förnst efter tolvslaget skulle jag tro. Men jag börjar ändå se ett slut i det här sista arbetet på högstadiet och det känns skönt. Bara jag får ett G så blir jag nöjd.
Efter skolan så han jag sitta här i cirka en timma och skriva om kurderna sen for jag till kajsas match och blev linjedomare helt så där random. Jag på en sida och pappa på den andra. Det var väl ändå gode bra, jag fick i alla fall upp värmen. Och syrran var sjukt duktig på planen, det var riktigt kul att se. Har även övningskört hem därifrån.
Ja och sen jag kom hem har jag då suttit här. Och nu ser jag inte tangentbordet längre för mina ögon är så trötta. Tur att man vet vars tangententerna ligger utan till.  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0