1a maj

första maj idag och det är en röd dag och för tusonde gången handlarn har inte öppet. haha, nä men vet int hur många gånger killarna frågade den frågan i morse när vi vaknade.
Valborg blev somsagt lyckad och fick faktiskt sova mer än vad jag trodde. Hittade det mörkaste rummet tror ja!
Ja ni kanske vill veta vad vi gjorde. Först ställde vi in alla grejer i folkan, sen så gick vi ner till hängbron sen till majbrasan. Efter vi knappt hade sett den så for vi till lomtjärn och grilla och bara myste på. Malin o carro kom även förbi med episen.
Sen for vi tillbaka till folkan där vi gjorde en heldel saker.
Orkade inte använda min kamera igår så jag tog några av maalin, hoppas de var K :*
Har då nyss sovit i nån timma grymt skönt vill bara tillbaka till sängen, men jag måste checka lite läxor. Puss!
Å juste, svar på kommentar: Det är moas hund! hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0