Top Model Sverige

Kvällen har varit alldeles super. Jag har varit med Linn och Kajsa. Så dom har läst i min biologibok och självklart hamnade dom på sex och samlevnad. Väldigt rolig, så jag har faktiskt fått mitt skratt för dagen. Imorgon väntar Nationella i Biologi, jag vet en som kommer misslyckas.. Men jaja, jag ska göra mitt bästa!
Skolan har väl varit som vanligt, har börjat klippa i tyget till min klänning som jag ska göra på slöjden. så hoppas det blir bra. Min söta pojkvän har också fixat en skiva till mig som jag ska ha i epan. Tack så mycket! ♥ För den jag har haft har inte varit den nyaste precis..
Nu ska jag återgå till TOP MODEL!
pusspuss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0