Ida Söderberg

Hallåhallå! Klockan börjar bli mycket och jag bör sova nu. Men jag tänkte slänga in lite fakta om mig. Alltid kul att veta va? Ja tänkte väl de..:) Jag är en tjej på 16 år. Bor hemma med mamma, pappa och syster. Spelar fotboll och sjunger. Går på solanderskolan i 9a. Har en pojkvän! Har flera superbra kompisar. Hatar fötter. Älskar kramar. Bästa egenskapen hos en kille är mogenhet. Hos en tjej så är det tilllit. Jag har jägarexamen. Moppe och skoterkort. Det bästa jag har är familjen och mina vänner! Då vet ni lite mer om mig. Godnatt pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Thea (kajsas vän)

Presis som Kajsa så hatar du fötter... Man ser likheterna! :)

2012-03-13 @ 16:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0