Fint med blått har jag märkt

Idag fick vi sluta klockan ett vilken dröm alltså! Så då for jag, malin och amina in till stan för att jag skulle köpa en present till min syster. Jag skulle även pröva den nya fotbolls dressen, och den var faktiskt jättefin.
På stan fick vi även en strips meny av den snälla amina, tacktack! Åsså hamna jag och malin på bokhandeln i typ en timma. Haha vet inte varför men det var lite kul faktiskt.
Va sägs om dehär då skulle jag ju bli 6bast liksom, börja sexårs igen. Det var ju nästan den bästa tiden!
REA PÅ GLITTER LIKSOM
Den nya dressen också!
Det blev även ett till inköp på stan men jag kan inte visa det för jag och syrran ska få det tillsammans. Så det visar jag sen nån gång.
Nu ikväll så ska jag se bigbrother och MariaWern, jag ska också hinna med tvätten. HURRY UP IDA!
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0