Vänner för evigt?

Igår hade vi verkligen en super bra kväll/natt med klassen. Går inte att beskriva hur mycket den här klassen betyder för mig. Igår var vi i alla fall i norrfjärden på ett jättemysigt ställe. Där vi grillade, snackade, spela gitarr, sjöng, bastade, såg fotboll och sov i tält. Vissa fiskade och spelade något också. Det började med att jag och malin hade en ganska så rolig epa färd dit kan jag säga. Sedan träffade vi klassen och då blev allt bara så sjukt underbart, det fanns inte en stund som var tråkig.

Om man tänker på allt som har hänt med klassen så är det nog en hel del, alla sikforsare har jag gått med ändå sen dagis typ. Och nu ska vi bara skjiljas. Vi kommer inte gå i samma klass längre inte se varandra på varje lektion. Det blir ju som att man ska radera en bild i hjärnan liksom..
Ska dom här söta barnen säras? ja, så är livet liksom..
Vi var i alla fall en tapper skara med söta ungar som for vidare till solander där vi träffade våran töntiga klass. Alltså jag hade längtat till att få en större klass men när jag såg klassen så.. Ja då fick jag inte en bra syn ska jag säga. Det fanns ingen snygg där, alla såg töntiga ut och jag höll mig för det mesta till dom här söta sikforsarna.
Men sen hände det något och jag började bjuda in klassen till mig och verkligen öppna mina ögon. Inte var det väl någon tönt i klassen och nog fanns det även snyggingar gömda i klassrummet.

I 8an
Så här såg då våran fina klass ut i 8an.
Under 8an så var det två höjdpunkter som jag aldrig kommer glömma och det var att Evelina och Marvin kom till våran klass. Tänk att evelina kom ändå från stockholm till våran klass. Tänk om hon inte hade gjort det, då hade man inte haft en aning om vem hon är men nu vet man att hon är världens underbaraste tjej!
I mitten av 8an så började även marvin i våran klass. Han kom från hortlax skolan och ville självklart komma och söka upp mig. Nä men han började med oss och jag och hela klassen kan nog säga att han har förändrats en hel del sen han började. Och samma tanke här, vad hade hänt om inte han flyttade hit. Skulle jag någonsin fått träffa han och bli så enormt kär i han? nae.. det tror jag faktiskt inte.
Hittade typ bara den här bilden, men söt i alla fall!
I 8an så hade vi i alla fall en massa roliga kvällar med tjejerna. Så här får ni lite bilder.
8an var verkligen ett superkul år och det var då vi började känna varandra riktigt bra!

Sen så var det då det här året.. 9an..
Tänk hela nian har gått nu, och det gick verkligen ruskigt fort! Året har varit superkul, fast att vi har haft nationella och sånt så har alla fixat skolan jättebra och jag hoppas alla är nöjda.
9an har somsagt varit underbar och såklart vill jag inte släppa taget om klassen. Den betyder så sjukt mycket. Jag har förändrats en heldel och kommer gå ut med världens finaste kompisar och världens finaste pojkvän.
Nu är min enda önskan att vi kommer fortsätta att träffa varandra och att vi får en trevlig examen imorgon♥
VISST KAN VI LOVA VARANDRA ATT VI ÄR VÄNNER FÖR EVIGT?
Jag älskar er och ni kommer alltid finnas i mitt hjärta♥


R.I.P 9A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0