Så stolt över min klass

Tänkte sammanfatta lite.
I tisdags hade vi då niornas midda, vilket var jättekul och sorligt. Började med att vi tog kort på alla nior. Sen gick vi in och satte oss där det blev godmidda. Efter den goda maten så gjorde vi en frågesport typ. Vi hade 1 av 12 rätt. Så de kan man väl va stolt över? haha! Sen så var det efterrätt, och den var verkligen god och sommrig ♥
Efter vi hade ätit så började det sorliga, Evelina började med ett jättefint tal! och självklart började tårarna rinna, för hon far utomlands och kommer inte vara med på examen. Vilket suger väldigt mycket.. Sen så pratade rektorn och sen skulle jag framföra ett tal, eller bara göra mig hörd för malin, malin och frida. Men det enda som kom ur mig var tårar. Så blir det för mig, när jag verkligen älskar någon och håller på att tappa dom. Jag visste inte vad jag skulle göra så det blev som det blev och hoppas det blev nog bra!
Det känns då i alla fall bättre nu efter♥ Hade också världes finaste pojkvän som kom till mig efter mitt tal. Och då flödade verkligen tårarna på ännu mer. Ja vet inte varför men när jag pratar med mamma, pappa, marvin eller någon annan som verkligen står mig väldigt nära gråter jag typ i timmar för det minsta lilla. Men jag tror det är för att jag känner mig trygg där!
Sen så var det en heldel andra fina tal också! Jag tycker alla som höll tal, ska vara väldigt stolta för det är en väldigt modig sak tycker jag.
Efter gråtkalaset så for några tjejer till hadir där vi avslutade kvällen. Sen sov jag hos marvin.
Idag på skolan har vi då haft skattjakt, fast jag satt som dommare. Men jag är grymt stolt över klassen dom VANN! fatta duktiga dom är, dom gjorde typ alla uppgifter och verkade ha skit kul! ♥
Alla bjöd också på sig väldigt mycket vilket var jättekul, efter skattjakten stannade jag på skolan typ till halv fyra. För att göra lite grejer, som faktiskt var gode kul. Sen for jag till marvin och var med han och daniel. Åt på kifas och sen for jag och träna. Och nu är jag faktiskt hemma. Så godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0