Midsommar

Sen då var vi ju lediga från jobbet på igår för att det var midsommar. De känns som att helgen har varit as lång har gjort en massa typ. Efter jobbet i torsdags for jag och träna, sen följde marvin mig hem också for vi till Sager och var med lite folk. Eldade o typ hade allmänt kul. Sen for vi hem till mig o sov.
 
 
 
 
Dagen efter var det då midsommar, som jag tillbringade med familjen, marvin o sen en massamassa folk. Började dagen med att åka traktor vagn ner till sikfors där vi spelade brännboll med några från skomans och sikfors. Sen så for vi hem till oss och åt lunch ute, mysigt! Efter ett tag så skulle jag, marvin, tova, kajsa och pappa fara o bada i arnemark. Så då for vi dit men stannade på borgforsbron. För att petrus o en massa höll på att hoppa där o grejer. Så då hoppade även marvin. De såg sjukt kul ut alltså, får se om man prövar det nån gång i sitt liv.
 
 
 
 
Sen efter hoppet, fick jag också mitt första bad för året. Kallt som stryk var det i alla fall! Sen for vi hem och grillade en godmiddag. Efter att ha varit med familjen hela dagen så for jag o marvin till arnemark där det seriöst typ är 1000 pers. Nä ja vet it med det är då flera hundra på arnemarks gården tror ja, sjukt kul att de händer något här ibland! Så vi for dit och var med en massa folk hos sager, sen for dom till stan så då gick vi till anton lidman och där var det lite ös. Sen vidare till andersson för vollyboll och sen till öjebyn för godnatt!
 
Tog bara en bild. kul ens-.-
 
Menmen, nu vet ni min midsommar. :D Hoppas alla andra också har haft det bra!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0