Lördag

Hallå, har inte bloggat på ett tag så jag kan väl berätta vad jag har gjort istället för att blogga. Igår kväll var jag då med johan, marvin, kajsa, malin och jenny. Vi var här hos mig och såg lite filmer sen förr, sen så for vi till arnemark en snabbis sen hem till mig åsså bjöd jag alla på hamburgare. Snällt va? :D

Sen så roade vi oss vid chatroulette ett bra tag också, haha.. moget.. Sen sov i alla fall marvin här o jag hade träning kvart i 10 så jag fick tvinga upp han nalta tidigt. hoppas att jag inte var allt för dum♥ Efter träningen hade vi fotografering och sen for jag hem, sen vidare till sävast där vi har varit på middag och sånt mys. 

Här ovanför var då all mat jag har fått i mig idag, en massa! men mat är en del av livet och den försvinner imorgon på matchen :)



Gullligt eller nå. 

Nu ska jag i alla fall nörda mig lite till uti datorn och sen blir det att ladda inför matchen imorgon. Kl: 15.00 på gotis!

puss godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0