I Walking in my shoes

Hejhej, efter en grymt chill dag på skolan så for jag in till stan för att inhandla examensskor/niornas midda skor. Tillslut hittade jag ett par som jag tyckte om nog för att det tog ett tag men. Så nu håller jag på att gå i dom, var verkligen ett tag sen jag hade klackar känner jag.. Nalta panik, kommer se ut som en vandrande känguru eller nå sånt...
Jag hittade även en outfit till imorgon, riktigt sköönt!
Tack för allt mamma♥
Idag på skolan så for då jag, Malin, KP och Amina in till stan för att köpa saker till skattjakten och sommarspexet. Så har varit på barnenshus idag, hur längesen var inte det egentligen? Riktigt kul i alla fall, åsså har jag varit i BigBoys källare trodde typ att man skulle gå vilse bland alla kartonger.
Sen så har jag lärt mig att man ska köpa godis på Ö&B
Nä nu undrar jag om jag ska träna, eller om jag bara ska slappa.. Hm.. Får se!
Kommer då inte blogga nå mer så, godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0