hypnotiserad till tusen

hallåj, känner att min dag har varit jättelång. Började dagen med att försova mig lite grann vimsa upp ur sängen och kom på att marvin var kvar där, så då vände jag mig om och var lite snabbt social med han. Sen så for jag raka spåret till jobbet och marvin till sitt. Jobbade som vanligt till 3 och sen for jag till malin där vi bytte om och for till stan och shoppade o träffade frida. Kulkul! Men köpte däremot ingenting jag kan visa här på bloggen. Riku var också på stan och trollade lite så jag blev som vanligt lurad på ett korttrick och sen blev jag även lite hypnotiserad. Läskig känsla ska jag säga, men kul var det :)
 
Sen så tjockade vi oss på bigboy och sen for jag o malin och sa hej till hedman, sen vare bara hem som gällde och nu ska jag skriva löningen, och kommer inte alls ihåg hur man gör.. och har ingen är tydligen hemma, skacka om forever alone... 
 
 
 
Imorgon blir det sista jobbdagen för i veckan, hur grymt är inte de? Jo mega grymt, sen väntar summergames. Det ska bli sjuktroligt att få spela ett år till. Jag som trodde förra åtet var det sista men inte om man blir inlånad till 97orna. Yhea, nu taggar jag!
 
Puss♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0