trött tjej

hejsan trött tjej hära. Skulle verkligen behöva en riktigt skönhets sömn inatt känner jag. Så det ska jag fixa på något sätt. Träningslägret har varit super, igår kväll beställde vi familjepizzor och åt som midda. Sen så hade vi BigSister (bigbrother) vilket var super kul. man kännde igen en massa tävlingar och utmaningar som fanns på tv som vi då fick uppleva själva. Bikten fanns, soffan fanns o massa roliga övningar!
 
Sen så kom tobbe o linus o några mer och spelade fotboll mot oss, de var faktiskt gode kul att se tobbe. Börjar som sakna konfan ännu mer.
Efter en grymt lång match med en massa skratt anfall så åkte jag, carro, hanna och elin iväg till lillträsk tror jag det hette och var där en snabbis med killarna. Sen for vi tillbaka och då bestod resten av natten till en massa prat! 
 
 
Idag så vaknade vi klockan nio o städa sen tränade vi. Efter det for ja till farmor för att hon fyllde år åt mat och fikade. 
 
Sen så har jag hunnit vara i sikfors och sett en lekmatch!
 
 
 
Söt JEPPE!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0