Summer Today

Känner ni värmen vi har idag, det är bara att tacka för dom få soltimmarna vi får i sommar. Hela sommaren har nog varit som låten, sommaren är kort, det mesta regnar bort. Tyvärr har det stämt in, men nu hoppas jag verkligen på en vändning! :)
 
Idag har jag då varit på stan med marvin, fick hem mig ett headset och har hämtat ut en väska på intersport. Grymt nice! Sen så for vi o kolla runt på olika ställen, men ska inte shoppa så mkt nu väntar bara på ullared, då blire shopping!
 
Men i alla fall så var det ju sjukt varmt idag så vi for hem till marvin och hämtade lite badkläder och for till hammenviken och badade och köpte glass, de var riktigt kul och mysigt. Efter det for vi till subland och käkade lite lunch! :)
 
 
De här är nog min favorit glass från och med idag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0