Snart 13.00

Vaknade för en dryg timma sen och har hunnit städa till min kanin. Sen så gick jag upp till marvin igen och nu har jag fått ner han :)
 
Igår var vi då och tränade på gymmet och är faktiskt lite lämmen i armarna. Sen på kvällen var jag med sara et t tag och sen for jag och marvin till malin och sen till petter. Det är faktiskt sjukt kul att vara med sara då och då för det var verkligen inte igår man var med henne.. :) Hos petter så gjorde vi väl inte så mycket lina bakade och bjöd på go fika. Grymt gott, sen kring 1 så for vi hit och somnade som två små söta barn. 
 
 
Vadå gamla tider? ♥
 
Idag  vet ja inte riktigt vad som händer förutom att jag har träning ikväll. pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0