lite allt och alla

Bloggen har varit lite död märkte jag, Under helgen har jag då spelat summer games som jag skrev tidigare. och det gick väl inte så värst bra. Men det var gode kul ändå. Men en sak sög de var att jag inte hann nå på kyrkmarknaden. Jag såg när dom plockade upp, hade stängt och plockade ner.. Hur lyckas jag varför har jag aldrig varit på kyrkmarknaden? :( Blir seriöst lessen.. men nästa år, då ska jag dit punkt slut! 
 
Sen på söndan var jag för det mesta med marvin,han såg först min match sen så såg vi syrrans match, åt hos farmor sen var vi lite på LF såg en final, sen så gick vi till sunes o tjockade oss :)
 
Igår måndag den 2/7 så firade vi vårat halv år. Så jag for till han direkt efter jobbet. och så sen for vi till Thai garden där han bjöd på midda, söt pojk! ♥ Sen köpte vi lite jordgubbar och bara myste på! 
Älskar verkligen den där pojken och tiden har gått så fort, men det gör den väl när man har kul? :)
 
 
 
charmig bild punkt.se!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0