home alone..

hej, som ni ser så ändras bloggen lite då och då. Men nu får den vara såhär ändå tills augusti för jag far nämligen bort om ett par dagar men skriver mer om det sen. Igår så kom marvin till mig på kvällen, innan han kom hit så invigde jag, petter, andersson, leonard och anton badlotten i älven i regnet och allt! duktigt, men den var riktigt fin faktiskt. När marvin hade kommit dit så for jag marvin johan och leonard hem till mig och snacka lite. Men Johan o leoard for gode tidigt för att leonard skulle till stockholm. Så när dom for så fick jag mig ett LOL grejs, så nu kan jag lira lol. mega coolt, så marvin visade lite hur man ska göra och sånt. Sen kom familjen hem med pizza till oss så det blev att tjocka sig. Sen for vi också ner till malin o malin
o såg när dom åt. kul va? ;) Nämen vi var bara där ett tag sen for vi hem o allmänt lejda oss.
Tyckte som att den här lejda bilden passa in här!
 
Idag så hade vi lite sovmorgon och sen for vi till arnemark för bad, o de var faktiskt gode skönt i vattnet fast att jag fick bada lite mer än vad jag hade planerat eftersom att en söt pojk knuffa i mig 24-7-.-
I arnemark så var även malinorna. Sen for vi vidare till poolen där vi träffade mer folk. for hem o åt midda o pappa o marvin tvätta episen. Snälla killar, sen så begav jag mig mot träningen och lämnade marvin i öjebyn..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0