broken hearted girl

Vaknade i morse av en ännu värre snuva än tidigare. Men försöker bara att kurera mig.
Vaknade också med marvin vid min sida för sista gången på mer än en vecka, det känns verkligen. Jag kommer sakna han så sjukt mycket. I danmark kommer jag knappt kunna hålla kontakten med han, hur ska jag klara mig. Ja for i alla fall till älvsbyn med en kropp tung som sten på grund av tårar och saknad.
Ja tror att han fortfarande är hemma hos mig, men ja ska inte hem. Ja ska ut från landet.. Det känns gode så konstigt!
 
Men det kommer gå bra, det vet ja. Och när han kommer till Göteborg så kommer allt bli super!
 
Som ni förstår så kommer jag inte blogga så mycket, eller kanske inget alls under dom här två veckorna. Men ni får ha det bra. Puss hejs!
 
 
 
I Love You
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0