7 juli

Nu har jag gode nyss kommit hem från badet, for då med malin till arnemark. Tog även med mig söt ludde, tänkte att nångång måste han väl få följa mig på olika grejer. Det var i alla fall riktigt skönt, och nu har jag hunnit dammsuga lite i huset. Så nu har jag inget mer viktigt att göra. Så det blir väl att hitta på nå kul :)
 
Ska väl säkert snacka nalta med marvin, hörde att han har övningskört idag. KulT! 
Jag kan också skriva lite om mitt sommarjobb, det är både drygt och hyffsat kul. Dom vi sitter med i fikarummet den här veckan är i alla fall sjukt trevliga. Så idag fick vi se lite vars dom jobbar, inte mitt framrida jobb ska jag säga.. Men det var kul med en liten variation! Annars städar vi utomhus och steker i den varma solen.. Men hejn är sista veckan grymt skönt, sen kommer det bli lite arbetstimmar på affärn. Börjar där på månda för ett litet intro. Då dom ska visa mig alla saker, sen får vi se hur jag ska jobba :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Birgitha Eriksson

Men snälla Ida inte är det den 7 juli idag!!!!!

2012-07-04 @ 19:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0