min helg!!

hade tänkt göra en massa blogg inlägg i fredags och igår men vet inte vad som hände så det blir ett litet längre inlägg nu då.
I fredags for jag på ett julbord med familjen i min lilla by. Det var supermysigt passade också på att sjunga tre jullåtar för dom också fick jag min första julklapp, älskade innehållet!
Efter vi hade ätit och socialat oss lite grann så tog jag episen till Leonard där det var födelsedagsfest för han, där var det också riktigt trevligt!
Efter jag hade varit där for jag och Marvin till Andersson och var med han och Tiff, sen var de bara att fara hem och sova. Vaknade ändå i hyfsad tid, gjorde en mysig te frukost och sen stog det julpynt på våran planering. På kvällen for vi till Frida, jag var där ett tag, sen for jag och Malin till Lillpite på en till födelsedagsfest! de var också skoj, sen for jag hem till Marvin. Vaknade nyss och snart har jag träning.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0