The last day

Fattar ni att sommarlovet lider mot sitt slut. Idag är det sista dagen på den här sommaren, eller ja. Sommarlovet. Och vad gör man av den dagen, ja typ degar för att man ska lägga sig tidigt och vakna tidigt imorgon. Eller jag börjar 12 men bor i sikfors så jag måste fara tidigt andå.. 
 
Tänk att man ska börja backa nu, tiden bara springer iväg. Syrran börjar solander och jag sticker där ifrån. Egentligen vet man ingenting om framtiden just nu, vem kommer man umgås med, kommer man få en ny bestfriend, kommer vardagen och fritiden se helt annorlunda ut. Det kan man inte veta nu, utan man får se vad varje dag bjuder på. Men jag tror att allt kommer bli bra, bara man ger allt lite tid! :)
 
Image_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0