SÖTA SOM SOCKER...

Det börjar närma sig efter middan och snart ska jag bege mig till öjebyn och sen vidare till kalix för att spela match! Ja tror att matchen kommer bli tuff eftersom att dom leder serien plus att vi förlorade mot dom sist. Men nu jävlar taggar vi om! eller i alla fall jag, har ju inte snackat med någon annan i laget! 
 
Efter matchen så ska jag direkt till jonsson o ha allmänt skoj, fast jag blir ju typ tusen timmar sen eftersom allt hos jonsson börjar när min match börjar i kalix så. Men ja får väl se hur mycket jag hinner vara med ikväll. 
 
 
Haha, kan väl säga att ja bjuder på dom där finfina bilderna. På mig o söt ludde. Och nu kan ni inte förvänta er någon bloggning förnst imorgon någon gång. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0