lördag

hallå, ser ni vilken tid jag är uppe jo gode tidigt ska ja säga. Det är sökert någon som läser det här inlägget kring mitt på dagen och har precis vaknat. Men så länge kan inte jag sova eftersom att jag ska och jobba på affärn halv 10. 
Igår kväll så var jag sara adam och malin på folkan och serverade, diskade och allmänt fixade när PRO hade 60års jubeleum. Det var riktigt kul faktiskt, sammarbetet mellan oss smed också på riktigt bra! när vi hade slutat for vi direkt in till stan för att köpa godis. Så nu har jag en godis påse nere i köket som kommer bli välbehövlig i helgen. 
 
Idag så slutar jag halv 3 så sen har jag hela dagen framför mig, så det blir riktigt nice!
 
HA en bra dag puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0