I´m a deg

hejsanhoppsan, idag har jag inte gjort mycket ska jag säga er. Vaknade kring 9 eller något sånt av att marvin var as pigg och jag var as trött.. Men vi drog oss i alla fall ner till soffan så ja fick sova där och han kunde kolla film.  Han har varit här till tolv, men nu lämnade han mig forever alone♥ Så det enda vi hann göra var att gå ut till djuren typ, men han är verkligen världens underbaraste och det kommer kännas lite konstigt att vi inte kommer att gå i samma klass på måndag...
 
 
Vidare till gårkvällen då. Matchen i kalix gick väl inte så bra kan ja väl säga, sen så for jag till malin där det var en massa folk. De var ju som trevligt, de var bara lite dåligt att ja kom dit sist av alla.. Jag var i alla fall där i nån timma och sen fick vi skjuts hem av johan! tack för det.
 
Ja har också tappat min börs på bussen och de suger, man har ju allt i den-.-
 
Foto: tack alla för en bra kväll! :)
 
Nä nu ska jag se om One tree Hill är lika bra som alla säger, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0