I lovet it

Sen bloggning, men min dag har verkligen varit super bra. Började med att jag och marvin vaknade åt lite frukost och sen skynda oss ut  i det fina vädret. Så det blev att vi for till badkärn för att bada med andersson och malin. Vi låg där och stekte ett bra tag och efter en stund for jag, marvin och johan till älven där johan tog oss på en upptäcksfärd runt kaninön. Vilket var super skoj!
Där var vi faktiskt gode länge, vi han ju smörja in oss med blålera dom hoppade ut i vattnet och vi klev på en massa kottar.
Efter det så bjöd johan oss på go-mackor, men efter det var det bara att byta om och fara mot träningen. Lämnade då också bort marvin för natten.. inte kul att sova själv.. 
 
Efter träningen så for jag till hadir där vi hade en filmkväll och såg hannah montana the movie. Sjukt bra film♥ Fast att den kanske är lämpad för mindre barn så kan ja bara säga I love it!
 
Tack för en superdag alla som jag har varit med!
 
Ni kanske får nån bild nån annan dag, GODNATT! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0