hejhej

Skrev ett långt inlägg igår men då blev det nå cp med min tangenter så jag kunde inte forstätta med inlägget och nu är det borta-.- Så är lite lagomt sur, men i alla fall så flyter skolan på bra. Har redan kommit in i klassen och alla är verkligen jättetrevliga. Dansarna har jag däremot inte kommit lika nära men jag tror det kommer mer och mer med tiden. 
Jag har också märkt att vi har erica och august som är grymma på piano. Man smälter verkligen in i musiken helt sjukt! Vi har också en sjukt tråkig So lärare, han är som rolig när han ska rita men annars är han lite för gammal att lyssna på. Han kan helt ärligt inte säga så mycket mer än "så att säga"  Vad har mer hänt idag på skolan då? jo jag har fått en sång tid, och vi har gått vilse i skolan (igen) 
 
Efter skolan så följde jag hem med marvin, så vi for och panta lite flaskor och sen köpte vi en massa godis och tjocka oss, sen så somnade vi vaknade åt midda och sen så skulle jag och träna men den blev inställd. Kanske lika bra eftersom att jag var as trött än en gång, men vi gjorde mys av den stunden i stället startade en barn film såg den och sen for jag hem♥
 
Imorgon är det fredag och det betyder helg! fatta smiiid!♥
 
Här har vi då en fin bild från SOläraren plus en bild på några i klassen!
 
Ha det bäst puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0