Happy girls are the prettiest!

Hej, tänkte berätta vad gårkvällen bjöd på i det här inlägget. kvällen började med att jag var hos malin, åsså for jag och hämtade dit marvin också kom coopcarro dit. Vi var ett tag hos malin för att hadir och frida skulle komma förbi. Hadir har ju liksom varit borta hela sommarlovet. Snacka om att man har saknat den gladaungen! 
När vi hade träffat dom så for jag marvin malin carro och frida in till stan. Först for vi till coop och carro visade verkligen upp sitt yrke på högsta nivå. Sen for vi ut och körde lite i stan och då träffade vi en massa folk på sunes. 
 
När vi hade varit där ett tag for vi hemmåt och då sov jag hos min fina boy! ♥ alltid lika mysigt! 
 
 
Här har vi då en fin bild på COOPCARRO som slår ner filip, stackars pojk..
 
 
Nä nu ska jag kolla på lite film och sen far jag in till öjebyn för en samling och sen vidare till bergnäset för match!
 
hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0