De är som så att jag är tillbaka!

hallåj, förstår att ni har saknat mig och mitt bloggande. Har ju varit borta från bloggen i ca 3 veckor. Nä men de ja har nog inte varit allt för saknad här skulle jag tro. 
 
Under dom här tre veckorna har jag gjort en massa grejer, vet inte riktigt hur jag ska kunna göra ett intresant inlägg om allt det men jag ska försöka i alla fall! :)
 
Det började med att jag for till Danmark sjuk och ledsen. Men båda delarna gick över om ett tag, vägen till danmark var gode lång flera timmar i tåg sen åkte vi färga och senare fick vi åka buss en bit. När vi kom fram dit vi skulle bo så såg det väl sådär ut. Duscharna var ur äckliga, såg seriöst ut som nå hitler använde på sin tid. 
 
I danmark spelade vi så klart fotboll, men matcherna gick inte nå bra alls. Så vi åkte ut gode fort. Men det gjorde inte fotbollscupen så mycket sämre. För då han vi göra andra saker. En kväll var vi på discot inne på området vilket var sjukt kul, länge sen man var på ett disco kan ja säga er. En dag var vi även på ett sommarland som heter Fårup. Det var verkligen höjdpunkten! Dom hade sjukt roliga berg och dalbanor plus ett stort vattenland!
 
Vi var även omkring och röjde på stan på kvällarna checkade matcher o.s.v man lärde också känna alla i laget mycket bättre! :) något som också ägde var att det var varmt! ♥
 
 
Sen for jag till varberg och var där med mormor och morfar, plus min egen familj. Där hyrde vi en stuga o myste på. For även till ullared en dag där ja shoppade en massa grejer. Nån dag efter ullared så for jag in till göteborg för att vara med marvin. Så vi möttes vid centralen och gick runt på stan med riku och tabitha typ hela dan. For och åt o.s.v dagen efter så var ja marvin o syrran plus mamma och pappa på liseberg sjukt kul var det! hade ju inte träffat marvin på jättelänge så det var super mysigt! :)
 
Efter den bästa tiden i varberg var över så badade vi lite och sen åkte vi hem till norrbotten!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0