Valborg

shiit va jag hinner mycket den här helgen känner jag och den har hittils varit superduper bra! :D
Idag är det också valborg så kvällen och natten blir nog inget annat än super! Fick med mig marvin hit i natt också, så vi tog en sovmorgon och sen for vi till melker. Sen så var jag tvungen att leta rätt på min jacka där ja hade körkortet och allt. Och jag hittade allt, så sköönt!
Så jag och malin har hunnit att sätta lite saker i folkan, för där ska massa folk sova i natt. Har hyrt den och det kommer bli jättekuligt skulle jag tro. så snart måste jag packa det sista och fara ner dit och släppa in några som kommer och ska stoppa in sina saker.
tvättade ju då pärlan igår men den är lika skitig idag igen.. Men jaja den glänste då i alla fall igår när vi for förbi älvsbyn :)
Om det blir något blogginlägg ikväll så blir det mest troligt mobilbloggning. Men ha en mysig valborg då, pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0