Ny header

Som ni ser så har jag en ny header, var super duper less min förra. Gjorde en lite snabbt nuså får se om den blir kvar länge eller inte.
Känner mig sjukt trött i kroppen fortfarande, skoldagen sög verkligen. Har typ hållt på att somna hela dan och min skalle har typ vägt tusen kilo eller nå...
När jag kom hem har jag städat lite och sen somna jag. Måste verkligen göra engelskan, men det går inte så bra. Hjälp mig nån!♥ ring om ni vill hjälpa en snäll hjälplös tjej-.-
Jag hoppade också över träningen idag, lite problem med skjuts men den strörsta delen över att jag inte for var att jag verkligen inte orkade..

Kommentarer
Postat av: Linn

Hej!

Säljer nitade jeansshorts på Tradera!

Kolla gärna in

http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=2512339



mvh Linn

2012-04-24 @ 16:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0