Jenny Stenvall är en trevlig prick! ♥

Första skoldagen idag då, den flöt väl precis på som alla andra måndagar. Slutade 20 i två, så då gick jag till marvin. Vi gjorde typ ingenting, jag kollade efter olika jobb och olika resor. Jag har kommit på att man liksom behöver pengar om man ska resa. Så om ni inte visste det så vet ni det nu. :)
Efter jag hade varit där for jag in till stan och var med jenny, först kollade vi runt lite grann på stan hittade en SVERIGE bikini. Som jag måste ha! Fasst ja vill ha en annan också, för den där hade inte en bygel och det är egentligen det jag söker efter men skit samma.
Åt även en super god middag med henne på stan.


Efter vi hade kollar runt lite så gick vi då och åt. Satt väl där dryga timmen eller nå och bara snackade. Det var verkligen super trevligt. Sen så for vi mot min träning.
Sen så hann vi också en cruising genom bergsviken så hem resan tog typ as länge fick chock när jag kolla på klockan. Men det var bara kul!

Tack för en jättejätte kul dag jenny, det var verkligen längesen och verkligen jätte behövligt!

Kommentarer
Postat av: jennys

♥♥♥

2012-04-17 @ 11:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0