I LOVE YOU

hejhej, Igår efter träningen så for jag till marvin och åt midda. Sen så skjutsade hans mamma oss till mig. Så då bytte vi däck på epan. Fast märkte idag att vi måste byta plats för det var rotations grejs som vi inte hade sett. Men efter vi hade gjort det så for vi i alla fall till malin, och var där med pontus melker johan och tiff.
Sen sov han hos mig, så imorse for vi till affärn och sen vidare till joel, var med han ett tag. Sen skjutsade jag marvin till melker också stanna jag där ett tag.
Sen så for jag till malin, så vi har fixat lite inför valborg som är imorgon. åsså har vi suttit för sista gången i moppebilen.. </3
Mopedbil Grecav Eke Diesel -00
Jag kommer att sakna dig... :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0