GLAD PÅSK! ♥

Glad påsk på er alla! Jag vet egentligen inte vilken dag man ska säga det men nu säger jag det på bloggen i alla fall. Igår kväll så var jag med en viss JennyStenvall. Sjukt längesen vi var med varandra, men i alla fall så for vi in till COOP för att köpa hårfärg till mig och syrran. Där träffade vi även malin och frida. Efter vi hade varit och gangstra på coop så for vi förbi marvin och lämna ett påskägg.
Sen skulle vi hem men då for vi förbi hemlunda för att filip skulle köra med oss hem för att han skulle till sin stuga i älvsbyn. Så han kom förbi hit och kolla när vi färga håre och sånt och sen for han vidare.
Sen var det sängen som väntade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0