Fet bloggning nu då

Igår, lanet var himla kuligt tyckte i alla fall jag. Jag och pippi stannade och sov där, eller ja.. Vi sov inte så mycket om man säger så. Det som var roligt med det här lanet det var att alla människor är superduper snälla och det var roligt att träffa sager och petter som typ alltid är i stan nu för tiden. Har ju saknat dom människorna. En till sak som var roligt med lanet det var att dom typ inte lana nå. Så jag vet inte riktigt om man ska kalla det lan. Kring 11 i morse så började vi i alla fall att städa. Sen skjutsade jag hem melker och sen vidare till mig.

Sen var jag hemma i ca 2timmar och den tiden tillbringa jag med syrran. Med massage! Grymt skönt♥
Efter det for jag till mormor och morfar, fick disel till epan och en godmidda. Thanks!

just nu sitter jag hos marvin och har precis varit och tränat. Snart blir det duschen och säkert vara med nå folk.


Hittade en lite gullig bild på hajnas dator:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0